Založ si blog

Ťažko zranení ochrankári po pokuse o atentát(fikcia)

Pred voľbami v roku 1998 som stopoval z Ružomberka do Bystrice. Zastavil mi tmavomodrý Golf. Muž mal na prednom sedadle položenú pištoľ. Kľudne ju dal do priehradky pred prevodovú páku a vyzval ma sadnúť si. Ja som si neviem prečo sadol(zažil som už naozaj všeličo aj ako ma pohraničník so samopalom na srbských hraniciach ráno budil a legitimoval pri Subotici).
Auto rezalo zákruty a z ochrankára sa vykľul pracovník SIS. Počas jazdy telefonoval. „Premiér(Mečiar) príde do Bystrice zajtra.“ Ako vyplynulo on bol tajný, mali sa infiltrovať po krčmách a v meste a monitorovať nálady. Mečiarovi neustále hrozili likvidáciou. Pýtal sa ma po ceste, aké sú nálady medzi študentami, koho budeme voliť atď. Vysadil ma pri parku pri Univerzite a zaželal: “Dobre si rozmyslite, koho budete voliť!“
Prečo to píšem? Neviem ako dnes pracuje SIS. Takéto „inkognito“ akcie slúžili zrejme aj na to aby odfiltrovali radikálov a rôzne skupinky. Gašpar povedal, že školy boli test. Test reakcie. Súhlasím.
Otázka je , ako súvisia školy a atentát. Udiali sa bezprostredne po sebe. Majú spoločného menovateľa? Bol atentát tiež len testom reakcie silových zložiek? Tak ako bomby? Veď náš štát je prakticky odzbrojený( to netvrdím ja). Keď ochranka nedokáže ochrániť premiéra…Čo nastane ďalej? STRACH. To je emócia, ktorú chcú vyvolať.
.
Čo je konečný cieľ? Cui bono? Komu prekážame? Mám pocit, že sa hrá vabank. A čas sa kráti. Verím, že tá naša „ťapákovčina a nedvižnosť“ nám aj tentoraz pomôže. Lebo to bol podľa mňa kľúč k prežitiu.
.
Želám premiérovi skoré uzdravenie a strelcovi spravodlivý trest. Násilie nič nevyrieši.

Prečo Fico odmietol harmonizáciu daní PO v EÚ?

19.04.2024

Možno preto, že všetci v EÚ maju vyššie dane. Najmá dane z dividend právnických osôb. Otázka je , prečo do psej matere sa tomu tak bráni? Veď máme najhoší vývoj financií v EÚ(údajne). A on sa bráni hodenej rukavici? Koho chce zdaňovať, keď nie firmy? Zamestnancov, jednoosobové s.r.o., živnostníkov? Lebo tak to vyzerá. DAŇ Z DIVIDEND NULA PERCENT PRE FIRMY , KDE [...]

Ako nás premnožený medveď oberá o pitnú vodu

04.04.2024

Máme premnožené medvede. Kde sú medvede, tam nie sú mravce. Mravce sú totiž ich obľúbenou potravou. Rozhrabávajú mraveniská a vyžierajú kukly aj dospelé mravce. Mravce sa živia škodlivým hmyzom. Aj kôrovcom a ich larvami. A tie sa živia stromami, ktoré nám zadržiavajú vodu. Keď napadnú stromy, les sa vyťaží a vznikne holina. A holina nezadržiava vodu. Medvede treba [...]

Neuveriteľný finiš Korčoka, získal až 83% hlasov

27.03.2024

Všetko začalo normálne. Ako predpovedali stávkové kancelárie. Ale potom sa všetko zmenilo. Nechal som to tak, veď podobný pocit neuveriteľných „nepravdepodobných náhod“ sa dnes vyskytuje bežne https://bojujemzasvetlezajtrajsky.blog.pravda.sk/2023/01/31/aka-je-pravdepodobnost-rovnakeho-vysledku-prezidentskych-volieb-v-3-krajinach/ Zmenilo sa to však po prečítaní niekoľkých [...]

blesk, búrka, blesky, počasie

Pozor na vietor a prudký dážď. Meteorológovia varujú pred búrkami

21.06.2024 22:00

Na území celého Slovenska hrozia v piatok večer aj v sobotu búrky.

Medveď hnedý

Útoky medveďov na človeka v Japonsku sa množia. Ďalšou obeťou je stavebný robotník

21.06.2024 20:41

Medveď pravdepodobne zabil stavebného robotníka (58) v Japonsku. Muža našli v lese v prefektúre Nagano s rozsiahlymi poraneniami hlavy a chrbta.

vojna na Ukrajine, hroby, Charkov

NYT: Veľa mužov na Ukrajine sa skrýva. Obávajú sa, že ich nevycvičených pošlú na smrť

21.06.2024 18:35

Na Ukrajine žije mnoho mužov, ktorí sa skrývajú. Majú strach z odvodov do armády na obranu krajiny proti ruskej invázii. S niekoľkými z nich hovoril denník The New York Times (NYT).

Viktor Orbán

Nemecko už podľa Orbána 'nevonia a nevyzerá rovnako', zmenilo sa na multikultúrny svet

21.06.2024 18:21

Maďarský premiér Orbán počas návštevy Berlína povedal, že Nemecko sa v dôsledku migrácie zmenilo na "pestrofarebný, multikultúrny svet".