Založ si blog

Archív: september, 2021

Ako som sa stal členom holandských odborov

Som zamestnaný v holandskej firme, ktorá na Slovensku nemá pobočku. Mzdové záležitosti mi rieši právna firma najatá centrálou. Odvody a dane platím na Slovensku. Takýchto zamestnancov, najmä v obchode je podľa mojich informácii dosť. Samozrejme nemám nárok na holandský dôchodok, ale… Dozvedel som sa o tom, že moji kolegovia v Holandsku majú cez odborové zväzy […]

Pokračovanie článku

Dajme špinu!

Tento výrok dokonale vystihuje dnešnú dobu http://www.inenoviny.sk/minister-dopravy-dolezal-mimo-kamier-bez-respiratora-a-potom-dajme-spinu-respirator/ Chcel by som ešte vedieť ako v súkromí nazývajú nás. Je to celé dokonalý podvod a farizejstvo. 1.Testy sú falošné. Resp.falošne pozitívne. V článku je oficiálna odpoveď hlavného hygienika o 40-50 cykloch podľa „návodu“ […]

Pokračovanie článku

Čo je to vlastne sloboda?

Videl som geniálne divadelne predstavenie. Steinback :O myšiach a ľuďoch. Hlavní účinkujúci Peter Staník (Lennie) a Milan Kiš(George). Boli to časy nitrianskeho divadla, ktoré mi navždy ostali v pamäti. Myslel som, že to bolo okolo roku 2000, ale Peter Staník zomrel v roku 1995, čiže to muselo byť skôr. Posledná scéna bola, kedy George musel zavraždiť Lennieho, ktorý mal […]

Pokračovanie článku

Rúška v interiéroch zrušili a korona do vianoc zmizne

Rúška v interiéroch zrušili. https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/598567-lengvarsky-v-ide-o-pravdu-tretia-a-posledna-vlna-pride-koncom-septembra-vianoce-ocakavam-uz-bez-virusu/ A koronu zrušia čoskoro tiež, horeuvedené video hovorí, že do vianoc. […]

Pokračovanie článku

Čo bude ďalej s nami?

Mal som v minulosti šéfa, ktorý sa ma vždy na začiatok porady pýtal: „M. , čo s Vami?“ Bolo to také napoly eštebácke, napoly ironické. Bol som vždy nekonformný a rebel. Už od socializmu. Raz som mu na túto otázku odpovedal :“Chcem dať výpoveď!“ Áno, mohol som mať kariéru, pretože mi ponúkali vysoký post na Slovensku, alebo v zahraničí. Do zahraničia som nechcel […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.