Založ si blog

1488 testov dňa 8. 5. 2020(deň víťazstva nad fašizmom)

Dávno som nebol tak nasr..ý ako dnes , keď som zistil, čo všetko sa u nás stalo 8-9.5.2020. Deklarácia o smerovaní Slovenska ma neprekvapila, ale jej dátum podpisu ma zarazil. Povedal som si náhoda. Čítal som o prejave rezidentky. Nespomenutie sovietskych osloboditeľov je ďalšia náhoda? V ten deň som robil na chalupe a spomínal som si na rozprávanie starej mamy o tom ako sa na ich povale zabarikádovali sovietski vojaci. Nastala prestrelka s nemcami, pričom všetci sovieti zahynuli. Nemcov bola presila. Následne nemci začali rabovať v dome a chceli sa dostať do komory. Nedostali sa, hoci tam boli jediné zásoby. Doteraz sú na masívnych dverách stopy od bodákov. Neviem o tom veľa, otec mi o tom nikdy nehovoril, viem iba, že za ťažkých podmienok vojny a hladu zomrel jeho starší brat. Vtedy bábätko. Ďalšie dieťa mali starí rodičia až po vojne. Mŕtvych vojakov pochovali na záhrade. Ešte ako dieťa som nachádzal na povale množstvo nábojov. Áno, oslobodenie sa týka takmer každej rodiny, nielen v bývalých krajinách Sovietskeho zväzu. Bol som minulý rok v Petrohrade a videl som , ako si všetky vekové skupiny uctievajú hrdinov.
Ale u nás „ Na východ od raja“ ideme skôr opačným smerom. Odstraňujú sa pamätníky, falšuje história. Deti by nemali chodiť povinne iba do Osvienčimu, ale aj do Ruska. Tam vedia , kto porazil fašizmus a koľko obetí si to vyžiadalo. Kto by neveril, všade sú fotky a opisy udalostí. Viac v ďalšom blogu „Petrohrad“.
Teraz k veci. Po dare 1488 Eur som prestal veriť kotlebovcom. Niežeby som im veril, ale držal som im palce. Toto bola červená čiara. Náhody neexistujú.
Aká je vlastne pravdepodobnosť, že 8.5. V deň oslobodenia od fašizmu sa urobilo 1488 testov? Matematicky vzaté, ak by som si vybral ľubovoľný dátum v roku(okrem priestupného), je pravdepodobnosť 1:365. Ak sa robí denne od 1000 do 5000 testov, je to zjednodušene 4000 možností čísel od 1001 do 5000. Pravdepodobnosť ktoréhokoľvek z nich je 1:4000. Pravdepodobnosť, že oba javy nastanú súčasne je súčinom pravdepodobností jednotlivých javov. Čiže 1:365 x 1:4000=0,0000684%!!! To je 1: 1 460 000. Náhoda?

Neuveriteľný finiš Korčoka, získal až 83% hlasov

27.03.2024

Všetko začalo normálne. Ako predpovedali stávkové kancelárie. Ale potom sa všetko zmenilo. Nechal som to tak, veď podobný pocit neuveriteľných „nepravdepodobných náhod“ sa dnes vyskytuje bežne https://bojujemzasvetlezajtrajsky.blog.pravda.sk/2023/01/31/aka-je-pravdepodobnost-rovnakeho-vysledku-prezidentskych-volieb-v-3-krajinach/ Zmenilo sa to však po prečítaní niekoľkých [...]

Toxické mzdové nastavenie slovenského priemyslu.

01.03.2024

Premiér dal úlohy a vláda pracuje https://openiazoch.zoznam.sk/doprava/slovakov-nema-kto-vozit-vlada-reaguje-autobusy-a-nakladiaky-bude-soferovat-viac-indov-nepalcov-ci-filipincov/ Otázka je , prečo? Sú tu 2 roviny problému, obidve tento problém prehlbujú: 1.Odliv mladých Slovákov do zahraničia. [...]

O čom nehovoria protestujúci poľnohospodári.

22.02.2024

Nerieši sa podstata, lebo to každému vyhovuje. Štátu, záujmovým skupinám aj poľnohospodárom. Podstata je vlastníctvo pôdy a veci s tým spojené. Vysvetlím. Pôda je základný výrobný prostriedok poľnohospodára. A väčšina obrábanej pôdy nie je vo vlastníctve poľnohospodárov. Prečo? Lebo Mária Terézia a jej „pôdna reforma“. Tá tu zaviedla tento bordel, ktorý [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.