Založ si blog

Lengvarský môže Jarčuškovi podať ruku.

Ako rozhodne ÚVZ v prípade Lengvarský?


https://odbornakomisia.sk/covid-19/ako-rozhodne-uvz-v-pripade-lengvarsky/
A pán Jarčuška sa nemusí sám „udávať“. Pokiaľ je mi známe ihneď po zverejnení videa sa našli občania, čo to spravili.
Zopakujme si dôležité kontakty: RUVZ : https://www.ruvzba.sk/kontakty.html
Generálna prokuratúra : gpsr@genpro.gov.sk
Používajte mobily!
Keď si myslíte, že šikana vyvoláva v ľuďoch zhovievavosť, ste na omyle. Kto je raz šikanovaný, s obľubou šikanuje iných. Efekt opičej labky.

Ja so dôrazne proti akejkoľvek šikane! Pretože tlak vyvoláva protitlak.

Prečo to vláda robí takto do psej matere?

22.06.2024

Tak to tu máme, nová baterkáreň ja juhu Slovenska. Slovenská ekonomika je eśte pred spustenim Volva a novej baterkátne závislá od automobilového priemyslu. https://openiazoch.zoznam.sk/priemysel/automobilovy-priemysel-na-slovensku-zamestnava-260-tisic-ludi-hovori-sakova/ Nie tak ako Island od bankovníctva, ale veľmi podobne. A teraz k stimulom a dlhodobým efektom. Štátna pomoc je [...]

Ťažko zranení ochrankári po pokuse o atentát(fikcia)

16.05.2024

Pred voľbami v roku 1998 som stopoval z Ružomberka do Bystrice. Zastavil mi tmavomodrý Golf. Muž mal na prednom sedadle položenú pištoľ. Kľudne ju dal do priehradky pred prevodovú páku a vyzval ma sadnúť si. Ja som si neviem prečo sadol(zažil som už naozaj všeličo aj ako ma pohraničník so samopalom na srbských hraniciach ráno budil a legitimoval pri Subotici). Auto rezalo [...]

Prečo Fico odmietol harmonizáciu daní PO v EÚ?

19.04.2024

Možno preto, že všetci v EÚ maju vyššie dane. Najmá dane z dividend právnických osôb. Otázka je , prečo do psej matere sa tomu tak bráni? Veď máme najhoší vývoj financií v EÚ(údajne). A on sa bráni hodenej rukavici? Koho chce zdaňovať, keď nie firmy? Zamestnancov, jednoosobové s.r.o., živnostníkov? Lebo tak to vyzerá. DAŇ Z DIVIDEND NULA PERCENT PRE FIRMY , KDE [...]

Peter Gregor, ta3

Podplukovník Gregor: Kto lietal na migoch, si do F-16 nesadne. Výcvik sme postavili na nových a mladých ľuďoch

27.07.2024 10:00

Na F-16 sa lieta úžasne. Vieme s nimi robiť veci, ktoré sme doteraz nemohli so žiadnym iným strojom, povedal pre ta3 veliteľ letky F-16 Peter Gregor.

Biden

Biden plánuje justičné zmeny a obmedzenie prezidentskej imunity

27.07.2024 09:35

Americký prezident predstaví verejnosti svoje reformné plány týkajúce sa Najvyššieho súdu.

Trump atentát

FBI potvrdila, že Trumpa zasiahla do ucha guľka atentátnika alebo jej fragment

27.07.2024 08:58

Federálny úrad pre vyšetrovanie ukončil dohady a konšpiračné teórie ohľadne príčiny Trumpovho zranenia.

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.