Čo ak je Covid 19 roznášaný parazitmi a nie aerosólom?

19. januára 2021, Maro, Fikcia

Toto nie je odborný článok, ani tvrdenie. Je to úvaha na úrovni fikcie na základe informácií vnímaných zmyslami a spracúvaných rozumom, za ktorú autor nenesie žiadnu zodpovednosť. Preverujte si fakty!
Prvý krok je ten, že sa pozrieme na lieky, ktoré sú účinné, ale nie mediálne známe. Ivermectin, hydroxidchloroquin a iné. Sú to antiparazitiká. Nepoznám záhady ľudského tela, myslím si však, že nie som sám. Stačí ak sa opýtate lekára, prečo, resp.ako? Na mnohé aj triviálne otázky nie sú ešte odpovede. Dnes sa možno v západnej medicíne nehľadajú príčiny(tzv. celostný, holistický prístup), ale „liečia“, resp.potláčajú symptómy. Taktiež sú hypotézy často vydávané za dôkazy( viď pôvod koronavíru). Čo keď ochorenie je naviazané na prítomnosť určitých parazitov, resp. nosičov, ktorí žijú a rozmnožujú sa v organizme aj prirodzene a organizmus ich „nepodozrieva“. Predstavme si ich ako „poštárov“, ktorí okrem listov roznášajú aj chorobu? Kto by podozrieval poštára?
Ako vždy, keď na základe nesprávnych informácií vyvodzujeme nesprávne závery, riešime už iba dôsledok a nie príčinu. Tak to je žiaľ, aj s „liečbou Covidu“.
K uvedeným úvahám ma viac menej doviedla situácia s prekonaným „Covidom“ mňa a manželky. Mal som počas a po „Covide“ príznaky Laringitídy, ktoré nie a nie prestať. Manželka pokašliavala aj po „vyliečení“. Keďže bežná domáca liečba Covidu lieči iba symptómy, celkom so záujmom som si prečítal článok, čo mi poslal známy včelár. Tu je link https://www.cestyksobe.cz/vakcina-covid-19-kazda-osoba-ji-ma-doma/39635
Keďže ide iba o cesnak, mimochodom antiparazitikum, povedal som si, vyskúšam. Mne a manželke dozvuky choroby zmizli do 2 dní. Neuveriteľné.
Moja čisto konšpiračná úvaha 1-čo je teda Covid 19? Je to „vírus“ s ktorým telo bojuje a u každého má iné symptómy? Je pravda, že „choroba“ raz doznie, potom zas prepukne a mení intenzitu a symptómy? Prečo potom účinkujú antiparazitiká? Prečo sa na začiatku „pandémie“ rozšírila „informácia“, že „virus“ unikol z vojenských laboratórií?
Moja čisto konšpiračná úvaha 2-dcéra mala pred 3 rokmi kliešťa. Kliešť je parazit. Jediného a prvého v živote. Dostala z neho boreliózu( mimochodom, ako prvý a na diaľku som ju včasne rozoznal ja podľa fotky, keďže bola na prázdninách). Odvtedy si pozerám mapky rozšírenia boreliózy. Čuduj sa svete, v priestore Lešti je podľa mapky nulový výskyt infikovaných kliešťov. Počuli ste o borelióze teóriu, že pochádza z vojenských laboratórií? Ja jej neverím, ale aj tak som rád, že mám pozemky blízko Lešte. Cítim sa bezpečne a nemusím sa báť infikovaných kliešťov. Borelióza je taktiež mimoriadne nebezpečná choroba roznášaná parazitmi. Taktiež sa prejavuje u každého inak, prepukne a utlmí sa striedavou intenzitou a symptómami a v podstate ju nevieme účinne liečiť, najmä v neskorších štádiách.
Bez vetra sa ani lístok nepohne. Buďte zdraví a overujte si fakty. Premýšľajte a hľadajte cestu k pravde. Pochybnosť nad známymi „faktami“ je súčasť cesty k pravde.